♥Filmar!

Jag kommer att försöka filma en del nu när jag är i Taizé, så ni får se hur det ser ut och vad vi har för oss osv. 
Berätta lite om vad för aktiviteter, workshops etc. som vi har om dagarna ;)
Idag är det torsdag och detta inlägget skrevs i fredags, haha ;)
Men på söndag kommer jag hem ifrån Frankrike och kommer föhoppningsvis vara brunare än när jag åkte, eftersom att det ska vara sjukt bra väder, enligt väderleksrapporten ;)
 

Nervös inför flygresa och så, ja det var (är) jag. Men den gick nog bra ;)
 
 
en otroligt gammal bild! ;)

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0