♥Äntligen kommer filmerna ifrån Taizé!

Nu har jag lyckats ta mig in på blogg.se och kan äntligen lägga upp det omtalade Frankrike-inlägget!
... vad ska jag säga? 
Det hände så otroligt mycket under den veckan så det är inte sant! 
Allt ifrån att tillsammans i grupp gå på toaletten och sitta i varsinna båstoaletter och snacka med varandra, att kissa på sig, raka fifin på rummet, rymma till kohagar, ha fiskrig, bli sjuka, ha matkrig, sjunga i duschen, ha utmanings-krig, träffa roligt folk, låtsasbråka tills vi blev tillsagda, bli tillsagda ca.15 gånger på en vecka, hångla med snygga killar och sova i samma rum som 3 ryska tjejer.. 
 
EN HELT UNDERBAR RESA, HELT ENKELT

Vi blev så otroligt tighta och hade kul den största delen av veckan!
Bästa gruppen. Kommer sakna dem så otroligt ♥
 
Blev nå knas med formatet i filmerna....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0