♥Mini-frågestunden :)

Beundrare om Frågestund!:

Sandra, hur kommer det sig att du är så OTROLIGT snygg hela tiden?:D

Hej Beundraren! Tack så jättemycket! Alltid roligt att få höra det :)
Jadu, den frågan kan jag inte svara på, då jag själv inte har samma åsikt om mitt utseende :)


Anonym om Frågestund!: Gillar du någon ??
Hur många har du haft sex med ??


Hej Anonym. Varför inte skriva ditt namn när frågan ändå inte var särskilt pinsam?
Ja, jag gör det. 2 stycken till och med.
Jag har haft sex med 1 person. Mitt ex.


Anonym om Frågestund!: jag har nyss fått en pojkvän, ohc jag vill inte vara orakad. har du några tips? om intimrakning. vaxar du eller rakar du dig?

Jag undrar mest varför det är så intressant att veta om jag är rakad eller inte. Haha.
Tips? Tja, köp intimrakningsprodukter på Apoteket som är emot klåda etc.
Jag vaxar mig inte, det är en sak som är säker!




julia åhlberg♥  ([email protected]) om Frågestund!:
1. One Direction/Justin Bieber?
2. Din favorit färg?
3. Vart köpte du ditt förra löshår, med clips?
4. Vilken är din absoluta bästavän? :)

Hej Julia! Roligt med lite fler frågor! :)
1. Inget dera!

2. Rosa, helt självklart! Har jag inte lagt upp en bild på mitt rum? ;)

3. Mina löshår köper jag på Tajmahal i stockholm, eftersom att de har så extremt bra priser och håret är verkligen prisvärt! Anser jag iaf. Clipsen jag har däremot är köpta på olika ställen, tex Glitter :)

4. Min absolut bästa vän. Ja, självklart har man ju många bra vänner! Men Lois är min bäst (← ja, min bäst). Världsbäst. ♥



elvira om Frågestund!:
hur många läsare brukar du ha per dag? :)

Hej hej! Jodu, det är så extremt olika! De dagar jag bloggar riktigt bra kan jag ha skyhög statistik och andra dagar sjunker den som titanic!
Men jag har aldrig mindre än 50 unika om dagen och aldrig mer än 300 unika om dagen. Om vi säger så :)


Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0