♥Styling på hög nivå

Sitter i skolan och väntar på att Julia ska sluta... Ska med snyggingen hem och färga hennes hår! Jag har fria händer och jag får leka med en blekning + svart. Hon har redan svart hår, så jag tänkte att jag skulle ta det absolut tunnaste underhåret och bleka.. Skulle inte det bli nice tror ni? ;)
Funderar på att göra det på mig själv också :o Ska iaf köpa nytt löshår till jul och så ska håret bli rött. Så passar på att köpa blondt löshår och bleker underhåret i luggen då! Shit, nice.
Typ så ;)

 Minns ni det här då? ;)

Typ första bilden jag la upp här på bloggen, nice ;)

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0