♥Hur jävla sjuk är det inte? Båda dessa varor kostar 5999:-

Ja, det är sant. Hur jävla sjukt är det inte att du kan köpa ett hörn-bubbelbadkar för samma pris som en mobiltelefon.
Jag har aldrig fattat hysterin om saker, men snälla? Varför köpa en mobiltelefon som är lika dyr som ett badkar? En säng? och andra möbler och liknande.
Detta är ett riktigt modernt och hightech-badkar med samma pris som en 16 gig Iphone. Var är det logiska? Någon som kan berätta det för mig? Eller är ni märkesbögar allihopa och bara måste ha en bara för att det är en Iphone?
Nej, aldrig att jag skulle betala det priset ska jag säga.

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0