♥Dålig bloggerska!

Ja, det märks så tydligt när jag inte bloggar.. För jag hade byggt upp statistiken så jäkla bra! Och nu är den rätt dålig igen :(
Menmen!
Däremot kan jag ju berätta att jag är typ utseendekär i en person! Jag kallar det så, eftersom jag aldrig har pratat med honom. Vågar inte :( Bara för att han är snygg! Hade han inte varit det hade jag snackat som satan med honom, men bara för att han är för snygg så blir jag stum och inte vågar säga något :( Stackare!
Men jag ska ta mig i kragen och snacka med honom! Man måste ju ta chansen ;)
söt arkivbild som är småsöt från arkivet som är ett sött arkiv

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0