♥I guess she give you things, I didn't gave to you.

Naglar!
Finally en ny design på gelé-naglar som jag gör hemma :)
Köpte ett nytt märke denna gång och det ska jag verkligen fortsätta med! Brukar alltid köra med Depend annars. Men har aldrig riktig gillat deras grejer överhuvudtaget. Varken nagellack eller lösfransar! Oj, jag som jääämt hade lösfransar förut... Aja, naglar var det! ;)
Nu har jag iaf provat på Brodway och gillar dem verkligen! Så ska du göra egna så köp det märket!
De kostar ungefär 170:- medans Depends ligger runt ca. 150:-

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Nu är vinnaren av den valfri one piecen utsedd. Vinnaren har blivit mailad + länkad i inlägget där ni anmälde er till att täva.. Det hittar ni på KATEGORIER > TÄVLINGAR!! sen är det bara att bläddra tillbaka till inlägget! Tack för att du deltog :)



Nu har jag startat en ny tävling där du kan vinna valfritt märkesplagg/produkt från märken som louis vuitton, ed hardy, gucci, converse osv. Klicka på länken här under för att komma till tävlingen! :

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfri-markesproduktplagg.html#comment

2011-05-03 @ 15:34:26
URL: http://vadfanskajagheta.se

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0