♥I got my hair, I got my head, I got my brains, I got life

Klippt löshåret för att ha det lite fräsht till avslutningen!
Det var någon som frågade mig förut.. (en kommentar som jag sjääälvklart tryckte på "radera" ist för "godkänna") om vilket sorts löshår jag använder! :)
Ett syntetiskt löshår från tajmahal för 195:- per paket och jag har färgen #2.
Däremot börjar det bli vääääldigt trassligt och slitet, tyvär. Men är ju inte så dyrt ;)
Men blir ju rödhårig på tisdag så därför så ska jag ta och fixa ett nytt löshår helt enkelt ;)
Hittat två olika som jag ska testa med mitt hår.
Ett på tajmahal, men inte riktigt säker på det alls.
Det andra är från beautynet och det gillar jag skarpt! :D
Men vet ju inte riktigt än vilken nyans mitt hår kommer få :/
Åsikter?

Kommentarer
Postat av: älskling<3

vet inte men ah :D <3

2011-06-08 @ 21:46:14

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0