♥Mes

Sämst uppdatering? Näe, vaddå?
Bilder. Ja, såhär går det till om man tar med sig mobilen in på toaletten för en avsminkning.
Har tänkt mycket på det här med de sk. idealen. Att alla "kända" bloggerskor nu uppmanar sina läsare att skicka in bilder på sina kroppar för att..? De ska känna sig mer självsäkra? Skulle då inte jag göra om jag skickade in sådana bilder som t.ex. Paow lägger upp på sina läsare.
Men jag tänkte iaf berätta vad jag är mest nöjd med på min kropp. Mina ögon. De är gröna.
och möjligtvis min tunga.. bara för att den är monsterlik.
Juförsej så gillar jag nog mitt ansikte, det är ganska fint :D
Min näsa däremot. Den är liten.

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0