♥Love me, loving I

* Jag kan inte äta med olika formade/mönstrade bestick

* Jag är livrädd för okontrollerbara hundar och får
* Jag måste alltid ha långa målade naglar, annars känner jag mig ful
* Jag byter kläder minst 3 gånger varje morgon innan jag är nöjd
* Jag kan inte ha uppsatt hår utan att känna mig otroligt bredaxlad
* Jag har komplex för min kropp
* Jag älskar jumpsuits i alla dess former/modeller/färger
* Jag är en väldigt estetisk person, älskar musik/pyssel/dans/teater ALLT!
* Jag älskar rosa
* Jag ogillar fötter
* Jag har jättesvårt med kroppskontakt - i all form - med folk jag inte gillar eller inte känner
* Jag avskyr pannkaka, korv med bröd, skinka/kassler/bacon, vitlök, och kryddstark mat
* Jag rättar alla som fuckar det svenska språket och hatar särskrivningar mer än allt annat
* Jag skrattar på andras bekostnad

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0