♥Hejsan hoppsan fallerallera

Ursäkta mig. Men min dator har varit död... Sen orkar man ju inte sätta i laddaren ;)
Idag har iaf jag och mormor varit i västerås och shoppat. Jag blev då påhoppad av en kille som tydligen kände igen mig från ec... Haha, skumt! Han skulle skriva till mig sa han, haha kändis! ;)
Har köpt ett par leopard-ballerina, foundation och ett linne. Testar på den nya foundationen med pensen, awesome säger jag bara!
I morse blev det även lite vovve-gos och nu har jag min misse liggandes här bredvid. Mys!
Till frukost fick det bli macka med stekt ägg. Bara för att jag har en mini-stekpanna så jag blir proffs på äggstekning ;)
Soooooooome pictures:
Just ja, glömde jag nämna att jag nu har raklugg igen? Jag är ju som sagt ingen sneluggs-människa... ;)

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0