♥Vinnaren dras i morgon, för trött och har feber.

↑ YES.
Däremot tänkte jag berätta att idag hämtade pappa mig hos Frida och sen åkte vi till stockholm över dagen och spenderade hos min farbror.
Träffade min kusin för första gången och jag ville liksom inte släppa honom! Han är för go' alltså!

Nyårsafton i morgon också. Då drar jag med pappa till Leknäs och firar med min "låtsaskusin" eller vafan, min Sabina :D (Haha, fuckit)
A w e s o m e, dåra! Kommer nog bli en del bilder efter helgen eftersom att jag slaggar där i morgon, nice.
HA DET (nice, fågelbajs)!

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0