♥Ni vet, allt handlar om uppskattning!

Fick en rätt elak kommentar här för ett tag sen, som jag skulle vilja ta upp :)
Har ju inte lagt upp så jättemycket bilder på mig själv som är mer än typ ansiktet.
Men när jag väl gjorde det, för en gångs skull, så fick jag en lång elak kommentar om hur tjock, fet och äcklig jag var.
Jag förstår dock inte grejen med att skriva sådana kommentarer.
Jag vet hur mycket jag väger, jag vet att jag är överviktig och jag vet att jag är inte snyggast i världen.
Men varför ska jag behöva titta mig i spegeln och bara tänka så?
Det gör jag inte.
För jag tycker inte att jag är ful och äcklig.
Jag sköter min kropp på mitt sätt, ni på erat, eller hur?
Ha kul och var ful!

Kommentarer
Postat av: fridooo

way to go sandrow!

människorna som kommenterar kan va fula och äckliga, du är hur fin som helst min lilla sockerpulla :D:D:D



"ha kul och va ful" ska fan bli mitt motto, yeeey

2011-12-19 @ 20:48:44
URL: http://fridaofdoom.blogg.se/

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0