♥Några av de bästa 80-tals låtarna, enligt mig.

Här, era copycats! Nu kan ni till och med lyssna på samma musik som mig!
Nej men, jag älskar verkligen gammal musik! Eller, gammal och gammal.. 30 år gamla är ju dessa ;)
Bolland - You're in the army now.
Dock är Status Quo's cover version mycket sämre.
Detta var min mammas favoritlåt när hon var yngre.

Culture Club - Karma Chameleon
George, sångaren är nog den mysigaste transan ever.
Låt man aldrig tröttnar på, kan den utantill med hörselkåpor på.
Sandra - Maria Magdalena
Vet inte vad jag ska säga, älskar bara den här låten.
Donno varför.
Något som får den att bara fastna, liksom.
Fastän att hon faktiskt inte sjunger superbra.

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0