♥Let the kids be kids.

Varför sminka sig, ha en blogg och ha sex när man är 12-13 år?
Don't get inte..
Men en annan grej jag har funderat på är just, varför vill man växa upp så himla tidigt..? Man hinner vara vuxen så mycket längre.
Jag blir chockad när jag läser hur 12-13 åring skriver som svar på frågan "När fick du din första kyss? - Jag minns inte". Liksom what?!
Två minuter efter de blivit tillsammans med sin första kille så skriver de över hela internet hur mycket de älskar honom/henne. Jag som alltid trott att älskar är något mycket starkare än att bara kasta ut sådär.
Man lär sig en del genom åren och det krävs erfarenhet för att kunna vara säker på vad man pratar om, tro mig.
Jag skäms inte över att säga att jag har haft 4 pojkvänner på 2 år (?). Det har hjälp mig att förstå.
Jag kan säga att jag älskar min nyvarande pojkvän, Hampus. Men det förstod jag inte på en gång, det kan jag lova.

Kommentarer
Postat av: Karl Hampus Hesselgren

Jag älskar dej, Sandra Larm, mitt hjärta, min själ<3

Utan dej vid min sida skulle jag inte ha något att leva för, inget att längta till, inget att förvänta.

Med dej vid min sida är jag beredd, beredd att möta välden.

Älskade, det är vi två mot världen.



I Love You ♥

Din Hampus.

2011-08-15 @ 02:27:09

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0